torsdag 1 december 2011

Nästan över!

Nu är det bara idag och imorgon kvar, sen är min jobbiga veckan över, och jag får koppla av i två dagar innan nästa börjar. Idag är det långdag i skolan, kemilabb, arkeologi tutorial och kemiföreläsning. Imorgon är det personalmöte för alla klassrepresentanter och sen heldag på benmärgskliniken på Wolfson. Imorgon ska vi iväg och klättra en sväng med Megan också, i Ibrox.

Igår gick allt rätt bra faktiskt, jag malde igenom 18 kapitel i kemiboken innan jobbet. Tog buss till jobbet eftersom tunnelbanan är avstängd, så en resa som borde tagit 20 min tog 40 min och blev dyrare så klart! Väl på jobbet var jag tidig, så jag drack hibiscuste med Dr Ali. Skiftet började med att Gina skickade ut mig tre(!) gånger i regnet för att det var slut på saker, så jag rände runt som en tok för att hitta äppeljuice, cola och basilika. Och persilja. Fick en klubba av Ali för besväret! Slutade halv åtta, och avslutade kvällen med ett par avsnitt av Big Bang Theory i sängen.


Frunch och pluggmotivation fick jag av Olle


Till lunchmiddag blev det linssoppa med rotsaker i ugn och hemgjort kryddsmör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar