lördag 17 december 2011

Dan före dan!

God morgon! Som kanske förstås av mitt tidiga inlägg så var vi inte ut igår. Kändes inte alls lockande, men jag hade redan biljetter, så det kändes väl som lite slöseri, men jag hade fått gå ensam annars. Marios övergav oss för Sherlock Holmes-premiären med sin vänner från studentboendet, och Olle var inte alls pigg igår. Vi stannade hemma istället, och kollade på film (Olle fick välja för en gångs skull - det blev inget vidare...).



Jag som till och med var först med att köpa biljetter! Hmm, vart tvåan tog vägen har jag ingen aning om...



Juligt hemmapyntat filmgodis: vit choklad-"magnum" med vita choklad-stjärnor färgade gröna fastlimmade. Mums!

Just nu ligger jag och kämpar för att ta mig ur den varma sängen och in i den kalla duschen. Vi ska göra stan idag är det tänkt, och sen städa och packa det sista inför morgondagens resa. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar