tisdag 25 mars 2014

Professionell presentation

Igår morse började jag veckan med att klä upp mig för skoldagen, det var finväder ute och jag kände att jag ville se professionell ut för in presentation, även om den var rätt informell. Jag gick med Olle när han gick till jobbet och var således en dryg timma tidig, så jag förberedde min presentation på en bänk i solen vid Hogwarts innan jag gick in till Nicola och presenterade. Allt gick jättebra kände jag, det tog ca 20 minuter med frågor inräknat, och sedan var jag ledig fram till mina föreläsningar klockan 2. 

Min "professionella" outfit - Chloe och
Olle tyckte att jag var fin i alla fall!

Soligt Glasgow Uni.




På med solglajjorna och njut av solen medan den är här!

Vid det här fina fönstret höll jag min presentation. 

Mina föreläsningar var en riktig pärs, Harry de Koning (a.k.a Harry the King) missade två förra veckan och bestämde sig för att ta igen dem igår, så vi hade tre föreläsningar under drygt två timmar, utan rast, och idag blir det samma antar jag, så att han kan ta igen dem... 

Efter de packade föreläsningarna och ett besök på gymmet belönade vi oss med sushi på kvällen, men upptäckte att vi hade slut på soja, så Olle fick springa och köpa. Det var struligt igår kväll, men dagen började ju bra i alla fall! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar