torsdag 8 december 2011

Trubbel trubbel trubbel...

Jag ljög visst tidigare, det lugnade inte ner sig förrän långt efter 12-13, men nu har lagt sig rätt bra (peppar peppar, ta i trä!). Har pluggat kemi hela dagen, och när jag loggade in på Moodle (läroplattformen vi använder via Internet) för att kolla igenom ett par föreläsningar, då ser jag att de lagt upp de sammanlagda resultaten från labbarna. Och jag hade 93/140. VA?! Jag har fått 17, 18, 19 av 20 poäng på varenda labb, och borde alltså ha långt över 100 poäng. Jag har mejlat Bob, men kom sen på att min labbmanual där alla mina poäng står är slängd, eftersom alla handledare noterar och lägger in resultaten i databasen (trodde jag).  Jag har smått med panik. Vill nästan gå igenom alla sopor i soprummet och leta upp den! Det är signifikant med förlorade poäng om det inte ändras. Och Bob kan inte svara på mejlet förrän imorgon så klart, men jag mår inget vidare alls över det här, labbarna som har gått så j-vla bra för mig! Gud så irriterande, inkompetenta skit-handledare!

Försöker lugna ner mig med ThePianoGuys på repeat på Youtube medan jag pluggar lite mer kemi, men jag är orolig, mosig i huvudet efter allt plugg och trött. Hoppas vädret blir bättre imorgon i alla fall, för jag måste in till universitetet på möte med min handledare i arkeologi för att få feedback på min essä. Nu är jag nervös för alla andra betyg jag fått, tänk om de också är fel? Jag längtar så tills allt det här är över och jag får åka hem och ta det lugnt i Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar