måndag 16 januari 2012

Refresher's Week

Nu känns det som att skolan har börjat på riktigt, förra veckan handlade mest om att plugga inför tentan. Så nu blir det hårdkörning så att man kommer ikapp med läsningen från förra veckan också! Så det blir inga Refresher's Week-partyn för mig...


Och det är inte hela högen...

Idag har jag haft två lektioner i frostiga föreläsningssalar, biologi och kemi. Sen lunchade jag med Zoe och Lynda i bibblan innan jag traskade vidare till gymmet och sprang ett par kilometer innan yogan, som var riktigt tuff idag. Och salen var nästan full med. Fick sen en kalldusch (bokstavligen). En av de bidragande orsakerna till att jag går till gymmet så ofta är ju för att duscha varmt (det går sådär hemma...). Men idag var varmvattenberedaren trasig på skolan. KUL! Tur man var riktigt utpumpad och varm efter yogan, så det gjorde inte alltför mycket. 

Nu sitter jag i kylan hemma och ska plugga och ordna med en del saker innan Olle kommer hem. Jag har till exempel just registrerat mig som blodgivare på Nelson Mandela Place! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar