fredag 27 januari 2012

Fredagsflyt!

Riktigt tungt att gå upp idag, halsen mådde inte alls bra... Men upp gick jag, och jag har varit i skolan hela dagen. Biologin var tung, men kemilabben gick riktigt bra. Vi hade kul och dansade och sjöng vid vårt bord och Marios och jag lyckades landa 20/20. På första labben för terminen. Grymt!

Efter den triumfen knatade vi upp till Fraser Building via University Avenue, och stötte på en vagn med gratis nudlar på vägen. Där blockerades vår väg en låååång kö hungriga studenter, men vi knuffade oss igenom skocken och käkade sen lunch med Daphne innan jag gick till arkeologin.


Hungriga gratisätare


På arkeologin lekte vi med typologi av vikingasvärd och sen bjöd Jonathan mig på fika innan jag knatade hem. Nu sitter jag i sängen och C-vitaminbombar förkylningen med apelsiner framför urgulliga och halvarkeologiska filmen Wall-E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar