söndag 30 oktober 2011

Halloween och födelsedag!

Igår fyllde min älskling Olle 27! Den stora dagen slogs ihop med halloweenfirandet, praktiskt nog, och här kommer alla bilder från gårdagen:


Vem vill slicka skålen?




Snacks in the making. Mer och mindre läskiga...



Olle karvar pumpa




Olle var pumpakarvare och jag var kostymör. Här försöker jag stoppa vår regnbåge 


Munchkins


Olles superpumpa!


En av Olles mycket uppskattade födelsedagspresenter


Mina små cyklopvänner med blåbärssmak


Och apelsinkokos-asfaltscupcakes


Spooky! Eller bara mysigt.






En ledtråd till Olles kostym...


Snacks! Blå hemgjorda potatischips, grönsaksstavar och IrnBru+ingefärsbål



Kostymer! Jag var pyssling, och Olle var mitt guld vid slutet av regnbågen.






Idag har vi mest tagit det lugnt, kollat på True Blood, och jag har pluggat lite. Till frukost blev det: överblivet = choklad och kakor i massor! Och till middag Olles hemgjorda dumplings med min superdip (hemgjord ingefärs+apelsininläggning). Mums!






Superdip! 


Min söta Cola som jag inte INTE kunde köpa, de var så söta! Innehåller bara 150 cl, och är supersmå pch gulliga. Och läppglanset smakar jättegott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar