söndag 5 februari 2012

Storstädning

Hoppas alla har trevligt i kylan som jag har hört har Sverige i ett grepp just nu. Ni kanske kan trösta er med att kolla på Melodifestivalen, det är inte alltid jättebra kanske, men i vårt hus är det i alla fall en mysig tradition som jag saknade lite igår.

Vi avslutade gårdagen med svamp- och baconpasta innan jag jobbade åt en herre vid namn Nilsson i över tre timmar, med att översätta en manual från Hudson Sweden från svenska till engelska. Supertråkigt med en massa fackspråk, men jag tog mig igenom 20 sidor och har bara 7 kvar nu. Nu jobbar hela hushållet för Hudson!


Idag invigde vi nya, sköna, mycket bättre duschen och just nu har vi precis kommit hem ifrån Home Bargains. Vi har bestämt oss för att göra något åt den här skitlägenheten. Vi får sådana ryck ibland. Tyvärr kan inte jag hjälpa till så mycket just nu, jag har fortfarande essäerna att jobba med, men jag hoppas att jag blir klar snabbt med dem, så att jag kan hjälpa min skummiga snygging med vad det nu än är han gör nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar