söndag 26 februari 2012

Internationella Grapefrukt-dagen

Firades tillsammans med Olga, Marios, Erik, Kapten Manfire och Olle. Vi hade så himla kul! Vi lärde varandra hur man uttalade allas namn korrekt (eller försökte), körde allsång till Pontare och blandade drinkar så det stod härliga till! Olga läste sopprecept på svenska också, då är det party på hög nivå!




Vid ett masade vi oss ut, fast tyvärr utan Olga och Marios, så det blev ett par timmars dans på Campus med tre härliga killar för min del, jag lyckades få upp dem på bordet också, det kändes bra!

Det var verkligen en riktig grym kväll, Olle och jag kom inte hem förrän runt fyra-snåret. Vaknade vid elva imorse, så nu har vi städat och grejat, jag har druckit ett par liter juice och smaskat lakrits.

Fick precis samtal från Sverige också, farmor, farfar och faster ringde och kollade läget, så härligt att höra släktens röster ibland!

Nu blir det tillbaka till "jobbet" - måste skriva klart den här essän, i morgon ska den in. Hoppas alla får en riktigt fin avslutning på helgen!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Trekillar för dig själv som även dansar på borden? Du har tur du. På kåren var procenten fördelade på den samma, men det var bara simon som var i full gång. Julia storsten har nog blåmärken mellan sina bröst efter hans dykningar. Tänk var gay-killar kan komma undan med.

    Pöss och Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jaaa, det finns hetero-killar som kan komma undan med samma saker ;P remember när jag räddade Alve efter basårsfesten... Martin var sååååå avis ;P

      Radera