onsdag 8 februari 2012

Hungerunge

Idag har jag varit riktigt hungrig! Jag var så uppe i varv över essäerna imorse att det inte blev någon riktig packad lunch, bara två apelsiner...

Men det var skönt att få essäerna gjorda i alla fall, och det gick hyfsat faktiskt, vi fick bra frågor och jag kom ihåg min struktur och rätt bra med innehåll faktiskt.

Gymmade bort eventuella frustrationer efter skrivningen, och lyckades sen smita in på genetiklektionen klockan 2, fast jag egentligen inte får... Efter det var det kemi och sen arkeologi där jag spenderade större delen av tiden med att snacka Superbowl med Jen och Rebecca.

Nu ska jag ta och sova i min sköna säng och ladda batterierna fulla igen, för imorgon måste jag börja plugga kemi inför prov på fredag (det tar aldrig slut!)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar