måndag 13 februari 2012

Klättrar på väggarna!

Har varit hemma hela dagen och väntat på IKEA-leveransen, och allt jag skulle hinna med att göra under den tiden (sy en massa, diska, plugga, baka...) hann jag med innan tolv...

Så resten av dagen har varit ganska lång och händelselös - jag har knåpat ihop en byrå och kollat på en himla massa film!

Men nu är det dags för äventyr igen, jag ska på första delen av min klättringskurs om en timme! Det ska bli så kul!

Idag blev vi av med byggställningen i fönstret också, jäklar vad snabba snubbarna var som tog ner den! Den var ju ändå rätt stor...


The monster's gone! 

Igår kollade vi in Melodifestivalen innan vi gick och la oss. Jag måste säga att första deltävlingen inte bjöd på mycket, och jag har inte bestämt mig för om jag gillar programledarna än, MEN i den andra delfinalen kunde i alla fall alla sjunga och Göteborg gillar vi ju! Olle saknade Sean Banan dock...

Imorgon är det Alla Hjärtans, och ni Sverige-svenskar hinner ju dit en timme före oss, så jag hoppas det blir en bra dag för er alla! Jag och hjärtat ska ut och käka middag i en liten mysig gränd, mysigt värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar