lördag 4 februari 2012

Ny dusch!

Det firar vi med sockerchock - varm choklad med grädde och marshmallows + Ballerinakex till frukost för mig. Det är grejer det!




Morgonfräsching! Det går verkligen inte att dricka choklad med grädde med min näsa... 


Svenska grejer i mitt hjärta! 



Jag har lufsat omkring i morgonrock hela morgonen medan rörmokaren var här. Han hittade alla möjliga farliga fel i badrummet vårt, så han skulle höra av sig till vår landlord som förmodligen använt världens sämsta "hantverkare" till nyinredningen innan vi flyttade in...

Men nu har vi alla fall en ordentligt installerad dusch, som ser mycket bättre ut än den förra måste jag säga. Vi har inte invigt den än, jag är rädd att göra något fel. Vi är ju som inte vana med elduschar vi svenskar...

Jag har varit duktig också, och tvättat en massa och städat en hel del! Sen kom posten, jag hade beställt en rosa klänning till Alla Hjärtans + en annan klänning. Det intressantaste var ju dock att när jag öppnade paketet låg där en till klänning, som jag kollat på förut, men som jag inte beställt. Rätt storlek var det också. Tack och bock för den Asos!

Nu måste jag verkligen börja plugga. Ha en bra dag alla andra mysiga lördagstomtar där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar