tisdag 14 februari 2012

Happy Valentines!



Idag är det Alla Hjärtans dag! En riktigt mysig dag om ni frågar mig! Olle och jag inledde dagen med breakfast in bed, och jag fick present! En parfym var det, luktar jättegott ska ni veta! 


Nu har jag varit i skolan ett tag, och fnissat om Valentine-planerna med Rachael och Steph. Stephanie och hennes Kevin har varit tillsammans rätt lange, de skulle bara ut och käka som Olle och jag. Men Rachael har ju precis blivit med pojkvän så hon tyckte det var extra pirrigt! Han pluggar i Stirling, så han skulle hämta henne vid tolv och sen skulle han laga middag åt henne i Stirling, där en överraskning väntade. Spännande! 

Det blåser som tusan här idag, men det gör ju inget om man är inne. Eller, om man har kaka! Utanför kemisalen stod ett gäng tredjeårare och sålde massor med kakor, tror ni vi tre tjejer kunde stå emot, så här i lunchtid? Knappast! Tre stora bitar chokladtårta blev det, som vi desperat skyddade från vinden när vi skyndade till Boyd Orr Building... 

Nu ska jag snart ha arkeologi, och sen ska jag hem och pyssla och göra mig vacker till ikväll. Eftersom jag skriver på skolan nu så kanske det blir något a istället for ett å, men det får ni leva med! 

Jag tänkte försöka mig på en videoblogg senare idag, så då får ni lite uppdatering om vad som hände igår (mina armar är helt döda ska ni veta!). 


Kram så länge, nu måste jag gå och lära mig saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar