torsdag 16 februari 2012

Post från Gnarp - fågelvägen

Idag fick vi Valentine-post från Olles föräldrar (vi vann på en av trisslotterna! 25 svenska kronor). I övrigt idag har jag bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Jag är mest av allt sur för att jag inte har kunnat åstadkomma ett smack på denna "lediga" dag. Man kan ju tycka att man kunnat ta tillfället i akt och få något gjort. Men jag har bara inte orkat med någonting...


Imorgon kommer att bli en tuff dag, och helgen blir inget bättre, för då har jag en arkeologiessä att skriva. Ser verkligen fram emot det här...

Men min Snud muntrar alltid upp mig, även när hon har bråttom till en fäktningshelg i Linköping, med munnen full i stark mat. Detta skickade hon mig när vi pratade tidigare idag:


Bästa vännen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar