lördag 25 februari 2012

Säckpipor och whiskey

Det blev myshäng på stan idag, Olle och jag promenerade runt och och bara kollade läget, och sen slöt Olles pojkar upp och det blev pizza. De hade varit på ett whiskeydestilleri utanför Glasgow, så de var ju lite sådär lagom glada.


Olle och jag hamnade mitt i en demonstration, vi tyckte väl att det var lite för många poliser närvarande på tunnelbanestation för en vanlig lördag... 


Grändmarknad, alltid trevligt.


Olles favorit - dockmannen! Jag tycker han är lite läskig...


Princes Square Galleria



Olle tror att han inte är skotte ordentligt nog, för han dricker inte whiskey med de andra pojkarna. Men han diggar säckpipa så det står härliga till, så nåt skotskt måste ju ha fastnat... Sen hjälper det kanske att de skuttade runt och och spelade temat till Star Wars också!


Vi var inne en snabbis på Royal Concert Halls och vandrade omkring också, och hittade en snubbe som var ganska lik mig, eller vad tycks? 

Nu ska jag snart få prata med min kära vän Anna och sen blir det drinkar i vår lägenhet med Erik, Kristian, Frances och Marios. Ska bli skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar