onsdag 21 december 2016

Peppisar & julfilm

I måndags var det dags att gå tillbaka till jobbet, men det var en ganska lugn jobbdag. Förmiddagen spenderades på CVR's årliga personalmöte och lunchbuffé (som var riktigt bra!) och när jag kom hem på kvällen fortsatte julmyset med bästa vännerna Laura och Niall som kom över för ett sista häng innan vi alla skiljs åt för jul.


Jag behöver inga matlådor inte!


Christie var lite sömnig på kontoret...


Laura anlände på kvällen med julkort...


Niall bjöd på mince pies & Olles syster Anna på skumtomtar (som var mycket populära hos britterna).


Laura och jag bytte också paket: Laura fick en lilaglittrig sjöjungfrufilt av oss och gav i sin tur ett nytt spel till oss alla som nu förvaras säkert här hemma för nästa spelkväll.


Efter paketutbytet pepparkakade jag, Laura & Niall medan Olle satt kvar i vardagsrummet och pusslade (han kan inte slita sig!).





De färdiga peppisarna avnjöts med äppelglögg och ost framför The Grinch Who Stole Christmas. Det var Nialls första gång och han tyckte den var ganska bra. Olle dissade oss dock och satt i sovrummet och snackade med Andreas på Skype (oroa er inte, han fick glögg och peppisar, jag serverade på sängen!).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar