lördag 3 december 2016

Paketutbyte

Sedan vi fyllde år har det ramlat in paket lite nu och då här från familjen Elg hemma i Sverige, och för att inte vara sämre skickas det även grejer tillbaka härifrån lite nu och då, så det har blivit ett litet löpande utbyte via post... Inte mig emot, vi gillar att få paket!


Först kom en bukett strax efter födelsedagen, som höll makalöst länge.







Efter ett tag delade vi upp den lite, men den stod fortfarande!






Förra veckan anlände sedan ett jätte(mjukt) paket med posten, innehållandes färgglada paket och... 

...en JÄTTEFIN klänning som satt som en smäck på moi!


(Den hänger numera med resten av tyllsamlingen i min lilla piff-skrubb som fixades igår efter att Coco flyttat ut). 


För att inte vara sämre reashoppade jag förra veckan, lite glitterpiff till Mami & Amelia. Det var lite svårt att få iväg det dock, för Olle blev lite fäst vid vissa saker...


Jag lyckades till slut nypa tröjorna av Olle och få paketet till posten. Pfew!


(Jag vill inte att Lillis skulle bli avis heller, så hon har ett paket på väg med. Bara hoppas att "Frans" håller...).






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar