lördag 3 december 2016

Jobb-besök

Förra onsdagen fick jag besök på jobbet då Olle kom förbi för att äta lunch och gå på promenad i solskenet! Vi hade superväder (fast det var lite kallt, inte 10°C som idag) och det var Olles sista lediga studiedag, så efter vårt umgänge så satt han kvar i matsalen och pluggade tills jag slutade, så jag fick sällis på väg hem. Myspys!

Det var definitivt halsduksväder...



Vi tog vägen längs floden, och som tur var hade leran fryst över. Det är bra med kyla ibland!




Frosten hängde kvar, trots att det var mitt på dagen.



Bästa lunch- och prommis-sällskapet!





Frostfläck i skuggan.


Vi tog oss över bron och till stigen på andra sidan floden.




Den perfekta granen! Lite stor kanske...


Lunchfest! Sallad med keso och kornärtskocksdipp, chirre, tomat & bönsoppa
 SAMT en macka. Mätta blev vi...

Hemma på kvällen blev det fantasimys för mig, framför gosfilmen Pete's Dragon.
Olle pluggade som vanligt (och bidrog med näsdukar när tårarna började rinna). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar