tisdag 13 december 2016

Lussehår

Jag har jobbat hårt den senaste månaden för att förbereda barret för en förändring jag sett fram emot, och i söndags bar det av till frissan. Det blev inte helt rätt, men Olle tyckte det passade utmärkt. Jag har nu lussehår enligt honom...



Först var det lite rödbrunt...



...sedan fixade Olle topparna...







...till sist blev det blont...



Kennedy & Co, bästa frisören någonsin! Tror jag drack 3 koppar te och hostade mig igenom mina 2 timmar där, men min finska frisör hade inga problem med det.



Nöjd trots att barret inte matchade tröjan som var tänkt.



...och nu: LUSSE!


( Det skulle vara så här, men frisören var tydligen lite rödfärgblind... Resten blev bra dock! )


Vi kom hem med ett julkort också! Första för säsongen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar