tisdag 13 december 2016

Lediga fredagar

Förra fredagen blev en heldag på jobbet, men de två innan har varit lediga för mig. Min första lediga dag var en lååång men trevlig ärendedag: jag var på banken i någon timme och skaffade nytt konto, jag var hos optikern och gick igenom en herrans massa testar för att se om några förändringar skett som kunde ligga bakom mina huvudvärkar efter jobbet (lite förändrat var det, men huvudvärken kommer nog mest från allt intensivt mikroskåp- och skärmanvändande). 

Nästa lediga fredag blev sedan en intensiv städdag efter att Coco flyttat ut på torsdagen. Jag städade, rensade och målade mig igenom dagen till Olles hemkomst, med undantag för ett besök i skollabbet. Japp, jag "jobbar" när jag är ledig! Jag fick min feedback från mina före detta elever förra veckan och de verkade sakna mig hela högen, så jag bestämde mig för att göra en visit under terminens sista labb. Det var kul att se dem igen, och trevligt att få prata lite med mina kollegor. Kirsty var glad att slippa alla frågor från eleverna angående var jag var och Billy ville mest veta hur jag kunnat lämna honom just precis innan vi började med parasitlabbarna. Jag som sett så mycket fram emot dem! 


Bästa betygen jag någonsin fått!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar