onsdag 21 december 2016

Julknytis

I fredags var det drag på jobbet då vi hade en lunchknytis och fest resten av eftermiddagen! Olle var på julfest också, så ingen av oss var hemma förrän seeeent...


Jag spenderade torsdagkvällen med att laga förrätter - filoknyten med rökt lax och små trattis- och brietarts.





Jag hade lite överbliven deg...


Jag vaknade till det här på fredag morgon: Olle hade fintröjan på sig för dagens ferre...


Jag körde mer på jultema i min otroligt populära reajulklänning. £5, vilket kap!


Jultemat fortsatte på kontoret - Christie jobbade som tomte och satte klistermärken på mitt ID-kort.


KNYTIS!






Drinkstationen var festlig, nästan lika mycket som...


...Jodies nutellagran!


(Som hon var supernöjd med, och den var poppis hos Ben med!).


Vi lunchade med Steph & Yasmine - Santa's helpers.


Linda, Angela & Gillian invigde fotostationen...


Tomtens bakis-elf satt med mig och fotade i soffan.


Fotostationen var väldigt poppis...


Till och med Tim hängde på!



Chefen tvingades vara med, men var inte så sugen egentligen...


Veterinärerna.




Vänster: Priset för quiz-vinnarna: en Rudolf-pinata full med godis. Höger: Quiz-tomten Jordan som vandrade runt rummet och frågade frågor.


Dags för en andra portion?


Christie & Tim.


Efter ett tag kombinerades borden till ett jättebord med både mat och desserter...


Käraste kollegorna Christie & Tom julade upp sig ytterligare efter några öl och sista arbetet. Gulltomtar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar