söndag 11 december 2016

Adventspaket och välgörenhet

Tredje advent är här och jag tänkte att vi skulle dela med oss av vad vi firat våra före detta två adventar med. Jag fick ju min första fasta lön för inte så länge sedan, så jag har presentshoppat som aldrig förr till maken, och för att han känner sig lite skyldig får jag tillbaka lika bra som jag ger! 


Det var första advent och Olle fick sin första, fint inslagna present...


...han var minst sagt peppad!


Han ville ha mer t-shirtar sa han. Inga problem!


Vad fick jag då tillbaka av maken? Jo, han slog på stort och köpte mig den bästa scarfen jag någonsin ägt! HARRY POTTER!




Förra veckan fortsatte t-shirt-temat, men den här gången fick båda delta i öppnandet!


(Jag fick en helt egen present också - man tackar!).


Väldigt väldoftande gegga var det, mycket uppskattat!


Duschdoften gjorde oss sedan lite sugna på mintchoklad...



YASS!



Tidigare i veckan fick vi även paket som inte var från oss själva: bland annat med fluffiga strumpor, alltid uppskattat!



Nya sängkläder! Med jultema så klart - rött överallt.


Jag har även investerat i jultemade örhängen, men ett par är redan borta. Olle kastade dem i toaletten (av misstag så klart!).



Jag fick ett litet hjärta gjord av en chipspåse som plåster på såren.


Sist men inte minst har jag gett mig själv några online-husdjur i julklapp, en vovvsing & en kissemiss som bor på ett djurskyddsboende. De är mina att sponsra så länge ingen annan vill ha dem (men vi kan ju hoppas att någon vill ta hem dem).








Glasgows barn ska så klart också bli sponsrade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar