onsdag 8 juli 2015

Sverige-semestern Del 9 - Släktträff i Delsbo

Under lördagen packade vi allihopa in oss i bilen (men valpen OCH Angel den här gången) igen, och for till Bollnäs, igen, efter frukost. Där träffade vi min kära lillasyster Emmis och kusin vitamin Josefin och jag hoppade över till Emmas bil för att fara med brudarna till Delsbo för en visit på en släktträff. Det grillades och pratades med diverse släktingar innan Emma och jag tog bilen hem igen för att kolla Emmas vovvar. Jag blev släppt vid bussen i Bollnäs och upplockad av pappa och Selma så fort jag dök upp i Söderhamn. Alltid trevligt att bli mött av en liten vovvsing i bilen. 

Morgonbus på G när pappa bytte kompostpåsen.

Jag färskpressade typ 100 apelsiner till några glas frukostjuice.




Det var inte riktigt lika skönt att sova på klackar i bilen...


Jossan fick sin utlandspresent i form av ett kattpaket fyllt med godis och kakor i
bilen till Delsbo. 

Fin utsikt hade vi i Delsbo i alla fall, även om regnet kom efter ett tag.






Mormor & Jossan.

Emma & Jossan.

Moster Lena, mormor & mamma.

Lena, Jossan & mormor, och nedan lilla Selma i bilen.




Poolbad för lilla Selma efter bilturen.

"Vad gör ni med Selma?!".




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar