måndag 20 juli 2015

Bröllopsbloggen Del 1 - Brudens brudar

Exalterad som jag är har jag redan "friat" till alla mina tärnor, och de har sagt ja allihopa! 5 stycken härliga och otroligt vackra damer blir det som struttar nedför altargången vid min sida. Jag ser fram emot att dela både den upplevelsen och hela det kommande året med planering och annat skoj med er, kära vänner!

Bröllopsbabe nr 1 (hela vägen från NZ): Thunder from Down Under,
Emelie "Kauk" Kaukas!

Babe nr 2 (Sveriges hetaste bonde) och min, bara min,
älskade syster Emma!


Babe nr 3, för evigt min bästa biovän
och universums snyggaste brunett, Bina
Andreen!

Babe nr 4, min partner in crime och före
detta sambo, Anna "Snuden" Snudberg! 


Sist (men absolut inte minst); babe nr 5 och min
MoH/best woman: Hanna/Hans "Spunken" Sunkissed!


Bara att dra på finblåsorna brudar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar