söndag 10 november 2013

HÖST

Vi har jättefint väder här i Glasgow idag, inte ett moln på himlen! Olle och jag var ute på promenad tidigare idag och tog lite bilder innan vi handlade, och hjälp vad skönt det var i solen!

Solbrillorna på!

Olle spejar.

Vi gick till ett nytt ställe i parken idag, och där fanns bl. a. massiva träd täckta
av murgröna. 



Mitt hår lös ikapp med träden.

Höstfärger fanns det gott om.


Det var frostigt ute där solen inte tog sig fram. 



Den här stackars lilla blomman kämpar fortfarande på.





Tänker alltid på min faster när jag ser sådana här små gröna musöron-växter...

Olle, som numera har skägg igen.





Olle på väg in i den förtrollade skogen.






De här var Olles favoriter.

Personligen föredrar jag de röda!


Hoppa hage i Glasgow!

Det fanns till och med lite is på dammen idag, men än är vi inte under
nollstrecket.


Så härligt har vi haft det idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar