måndag 18 november 2013

Gårdagen

Jag har precis läst nyheterna och där varnas det om rekordlåga temperaturer och mycket snö framöver här i Storbritannien. Både jag och Olle tar det hela med ro, vi är trots allt vana med riktig vinter, däremot är det oroande hur vårt nya kära hemland hanterar det hela. Jag knatar ju till skolan i alla fall, men Olle behöver ju kommunaltrafiken...

Den närmaste veckan väntas alltså lägre temperaturer (5°C), men tydligen ackompanjeras detta av strålande solsken, så jag ser mest fram emot väderförändringen.

Vi hade ganska fint soligt väder igår med, men bara på morgonen. Olle och jag var ute och promenerade på morgonen i nästan två timmar, och hann precis hem innan vädret surnade. 

Älskar alla härliga höstfärger som vi fortfarande har. Det prasslar så
härligt på marken!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar