lördag 5 maj 2012

Spenderbyxorna på

Idag blev det en tur på stan i finvädret, jag fick gå i alla härliga underklädesbutiker med de fina omklädningsrummen och så fick vi se lite modeshow och fick smakprover på en del grejer (tydligen något jippo på stan till långhelgens ära). Jag inhandlade ett halsband och en massa underkläder och en ny almanacka som ser ut som en riktigt gammal bok, supernöjd! Olle handlade en massa skjortor på H&M (man måste investera i sitt företag) OCH han slog till och köpte en Ipad minsann, så nu sitter han bredvid mig och leker med den. Han är lite ledsen dock, för Giffarna förlorade mot Helsingborg hemma. Man kan inte få allt!


Middag igår, supergottig pastasallad!


Vi fick lemonad av Rooby-Doo! Och vi såg även Costa-reklamare klädda som superhjältar på rullskridskor. Jag är SÅ glad att jag inte jobbar där, det skulle inte sluta bra...



GOTT!


Men smuttie kan man få! Jag gjorde en när vi kom hem, så den sitter vi nu och sippar på. Jag bara älskar den här dagen! Shopping får mig att må så bra! Kanske inte så bra, men man är ju tjej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar