tisdag 15 maj 2012

Frukostspecial

Så här på kvällningen har jag äntligen tagit mig i kragen. Har spenderat hela dagen hemma stickandes först en mössa och sen har jag börjat på en halsduk. Var tvungen att låna garnet som Olle använder till sin lilla stickning, hoppas han inte blir förkrossad!

Snart dags att laga middag när Olle kommer hem, och sen ska vi nog ta och njuta av solen ute och spela lite boll i parken. Måste förberedas för imorgon!


Men först lite bilder på den här veckans frukostar hittills! Igår blev det äggröra med salami och toast, och imorse använde jag för första gången gåsägg som vi köpte på marknaden i lördags. Mäktiga, minst sagt! Ett ägg räckte gott och väl för oss båda! Undra vad jag ska göra med det andra...




Olle ville testa att ha bönor till frukost, i sann brittanda! 



Så här slutade det... 


Idag har det varit soligt och fint, men igår ösregnade det och jag fick korsa en flod i mina tygskor för att komma till jobbet i Govan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar