tisdag 8 maj 2012

Arg!

Ska det vara så förbannat svårt att svara på en fråga?! Allt lugn från yogan och avklarandet av andra boken av Pittacus Lore var som bortblåst efter att jag blev tvingad att sitta i kö först hos doktorn (jag gav upp och gick hem) och sen 50(!) minuter i telefon med SAAS för att få svar på en ytterst enkel fråga som ingen kunde svara på. SUCK.

Känns bättre nu när jag har fått lite mat i kroppen och har skickat in min ansökan för nästa år. Men humöret sjönk ännu mer när jag fick reda på att jag blir ofrivilligt ledig imorgon. Jag har ju haft pass i nästan två månader och lyckats bra, jag fattar inte...


Dagens middag: pepparbiffar med hasselbackspotatis och rödvinssauterade 'exotiska svampar' vi hittade på affären. Bland annat shiitake. Jag toppade min mat med senap, pepparrotssås och hemodlad, väldigt smakrik oregano. Mums!

Jaja, inget att göra åt min dåliga dag nu antar jag.  Gläds i alla fall åt min yngsta syster som idag har fått körkort! Stort grattis! Längtar speciellt efter familjen och vovven en dag som denna... Tur jag har min Olle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar