söndag 6 maj 2012

Afternoon Tea

Har precis avklarat mitt första Afternoon Tea-värdinneskap. Marios, Olga, Josie, Beth och Zoe kom var här i flera timmar och vi gottade oss till 100% för att fira Olles och min förlovning (lite sent kanske, men bättre än aldrig!). Det var jättetrevligt, mycket skratt och konstiga samtalsämnen så klart! Jag är verkligen alldeles för mätt nu...


Sockerkringlor fyllda med äppelmos, kanel och vanilj. 


Red Velvet Cupcakes på G. Toppade med vaniljsåsgrädde och egenodlad citronmeliss. 



Pecannötsmuffins längst ner, med en liten surprise i botten. Jag fick inte äta dock, det sticker på tungan och i gommen, så numera försöker jag undvika nötisar. 



Kakorna på toppen fuskade jag med, jag köpte Maryland, det blev billigare så. De ljusa är fyllda med vaniljgrädde och de mörka med Nutella och grillade marshmallows. 


Olle gjorde nötchokladgodis också!



Fick jättefina blommor och kort av Olga och Josie också! Mina tjejer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar