torsdag 22 mars 2012

Väntar på ljuset...


Sista kvällen i mörker igår (förhoppningsvis). Matade in lite pasta med röd pesto, basilika och riven parmesan i tanken och sen blev det myskväll med Cougar Town. Lillördag!


Startade dagen i morse med långpromenad i Glasgow Green. Har inga lektioner idag, och efter promenaden åkte jag hem och sedan dess har jag legat och väntat på att lampfixarna ska komma. Borde kanske göra något vettigt snart...


Japan i Glasgow. 



Jag tycker synd om stackarna som klipper gräset i Glasgow Green, parken är ENORM. 



War Memorial från Trafalgar. 


People's Palace och The Winter Gardens. Jag var för tidigt ute för att få komma in, men det var så härligt väder ute så det gjorde inte mycket.




Doulton Fountain.



Grönt, soligt och härligt längs med River Clyde Walkway. 



War Memorial bredvid fotbollsplanerna. 




St Andrews Bridge. 



Två människor bad mig om vägbeskrivning idag - native skotte!



Så härligt, ju längre in i parken man kommer, desto mindre hör man ljuden från stan. Som hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar