onsdag 1 juni 2016

Ledighets, jobb, och bioprommis

Vi har promenerat massor i solen den senaste tiden; i helgen, på Olles lediga dag, till och från Olles jobb, och till sist till och från bion i måndags kväll då jag såg Alice Through the Looking Glass med Skye (innan hon far till Grekland i morgon). Den var superbra förresten, verkligen färgglad och vacker.

Skymning i Victoria Park.

Olle på språng.


Olle sa: se naturlig ut. Okej, inga problem!






Olle gav sig in i rhododenro-djungeln och såg mini ut.

"En bild till pappa".

Linslus.



Uni i solen på väg hem från Olles jobb (jag var glad att komma hem, för jag var lite torr i halsen efter att ha försökt förklara GoT för Olle på vägen dit).



Morgonens Uni-titt.

Biopromenad (innan vi träffade Skye).
Olle: "Sara, det går folk på ditt huvud!". Hjalp!

Mitt andra hem i Glasgow! Jag har sett både nya X-Men
 (bästa i både nya och gamla serien) och Alice med
 Skye den senaste veckan.

Skye har ganska bra utsikt från sin lägenhet...

Olle kom och mötte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar