söndag 8 juli 2012

Söndagsseg

Olle vaknade på sin prime-time tid i morse, halv nio, och jag var faktiskt inte lika seg som jag brukar vara när han flyger upp ur sängen, så det blev en redig långpromenad innan frukost, nästan två timmar var vi ute och knatade. Jag blev alldeles slut, min hals har svullnat eller något, så jag har svårt att andas ibland...


Olympiadhyllning i Victoria Park.


Här ska det med all säkerhet stå A Games Legacy For Glasgow. Men vem det nu än var som planterade har placerat vissa plantor lite knepigt till...


Någon har nallat en pelargon!


Rosenträdgården står i full blom!






Vi undkom regnet, vilket är en sällsynt bedrift häromkring nuförtiden. Men lite droppar kom det allt mot slutet...



Smörblommor! Precis som hemma. 

På väg hem från parken såg vi en räv springa över vägen vid Crow Road precis bakom oss. Vad gör en räv mitt i stan?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar