tisdag 3 juli 2012

Fullt upp


Nu har jag bestämt mig för att sluta ha tråkigt på min semester! Från och med nu om jag inte har något att göra ska jag banne mig hitta på något fort som attan! Igår och idag har jag haft fullt upp, med att ringa på visningar, fila på mitt CV och söka jobb, och så har ja jobbat på mitt husfruande, jag är ju inte direkt fullfjädrad inom alla områden där..

Olle och jag firade 2-år-ish igår med, någon gång förra veckan eller den här för två år sedan blev vi ju tillsammans (vi har datumen för Sundsvalls Gatufest som riktmärken). För att slippa undan regnet blev det middag hemma, med tända ljus och finkläder minsann! Vi hann dock ut en sväng på kvällen då regnet upphörde efter att vi sett This Means War och goffat i oss efterrätt. Perfekt kväll!





Grönsakstacos blev det till middag, supergott bevis på att man inte behöver kyckling (Olle är lite väl besatt av kylling...)!




Jag fixade egna chokladpraliner att toppa efterrätten med, riktigt nöjd med resultatet faktiskt! 


Till efterrätt blev det trifle med kanel- och pekannötskaka och Maple Syrup-frosting. Fantastiskt gott, men o så mätt man blev!




Nu ska jag ta tag i tvätten innan jag ska iväg på yoga, kanske borde jag få i mig något att äta också. Tacosrester for the win! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar