onsdag 18 juli 2012

Hösten är här!

Har insett nu hur patetiskt lite jag har att göra om dagarna, och hur det kan påverka en person i längden. Idag vaknade jag upp överlycklig för att H&M's höstkollektion kommit, för då har jag något att göra i någon timme! Illa...

Annars stickar jag en del och kollar alldeles för mycket på film och serier om dagarna. Ibland har Olle något jobb åt mig, kanske posta något brev eller så. Ibland har man en del lägenhetsgrejer att ta tag i, igår storstädade jag på förmiddagen. Idag funderar jag på att gå och handla och baka lite, har nyss varit en födelsedag på Olles jobb och jag har tråkigt. Win-win!


Produkter av långtråkiga dagar. 

Jag fick ett mejl från universitetet idag, de är få så här under sommarlovet, men de finns. Det stod att Glasgow Uni-studenter får gratis biljetter till fotbollsmatchen mellan Frankrikes och USA's herrar under OS i London. Kan ju vara kul kanske?


Liten bit av OS i Glasgow. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar