fredag 27 juli 2012

IKEA


Ah, äntligen! Som jag har längtat! Idag fick jag äntligen åka till IKEA och handla och - viktigast av allt - äta korv och dricka lingondricka! 


Olle i sin superskurkfåtölj med tillhörande obligatorisk (osynlig) katt. 


Jag fångade superskurken!


Vi hade den här när jag var liten, jag tittade jämt på alla fina bilder i den!


Äntligen hemma? Ja, så bra trivs jag nästan på IKEA (även om Sundsvall Birsta är 100 ggr bättre än Glasgow).


Bara svenska skyltar och böcker och liknande när man tittar omkring sig. 


En lampa på väg nedför altaret? 


Ja, lite svensk känner jag mig allt...


Nu har idén fötts. Det blir kräftskiva hemma hos oss så snart lägenhet är grejad! Alla som känner för att komma till Glasgow och käka kräftor med mig är välkomna (en liten varning innan bara så är det lugnt). Olle käkar ju inte kräftor, och det är inget vidare kul att glufsa själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar