torsdag 12 april 2012

Som på zoo...

Jag ligger inne i sängen idag, tittar ut genom fönstret och önskar att jag var ute. Det är soligt och fint, nästan helt vindstilla, ser riktigt härligt ut. Men jag måste verkligen plugga på riktigt inför mina exams nu, så idag har jag spenderat dagen med att lyssna på ljudinspelningar av arkeologiföreläsningar och kollat igenom PowerPoint-presentationerna till det, samtidigt som jag har ätit och stickat en mössa + börjat på en halsduk.

Men nu har min arm gett upp, och det blev inte heller något jobb idag, jag kan knappt prata av någon anledning, halsen mår inget vidare alls... Kanske kan ha något att göra med min date med en viss Söderhamnare igår: Matilda och jag pratade i en och en halv timme...

Men lite godare nyheter då: Olle följer med hem till Sverige en sväng i juni! Ska bli skönt att få komma hem. Fasiken vad lingon jag ska äta, använda, packa med hem!

1 kommentar: