onsdag 18 april 2012

Mitt i veckan

Sitter och segar i sängen och borde väl plugga... Kom hem från jobbet nyss, fick två intervjuer (fem igår = stolt!), men spenderade en halvtimme med att snacka med den andra svenska Sara:n, för det var krångel med systemet. Så för att fördriva tiden medan jag försöker genomlida ett Glee-avsnitt med discotema så tänkte jag blogga upp en del bilder från den här veckan hittills. 


Mina fina kryddor, äntligen har salvian börjat växa också.


Måndagsefterrätten - kladdkaka med Nutellafyllning. Önskar jag hade en sån nu...


Finväder mellan ösregnet och haglet häromkring. Känns som man är i Skottland igen...




Ceazarsallad in the making till middag igår.


...och tomatsoppa till kylen. 


Supergod färsk majs till förrätt!


Saknade min voffsing när jag käkade igår... 


Sötnöt - mest saknade!










Syskon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar