fredag 13 april 2012

Medicin på posten

I morse vaknade jag efter en ryckig natt med lite sömn och konstiga drömmar, och mådde ännu sämre än igår. Och så gick Olle till jobbet, och jag blev ensam, kände mig jättedeppig. Och då, som en perfekt räddare i nöden kommer brevbäraren med påskpaket från Sverige!

Tidningar och godis, bästa boten enligt Karlsson och hans kuckelimuckmedicin! Så med detta snabbade jag mig igenom pluggningen (svarade på alla resterande frågor på PeerWise, 265 frågor på knappt två timmar. Leder igen!), och sen kunde jag njuta av att ligga i sängen, vara go' & gla' och läsa svenska skvallerblaskor och käka Plopp och annat gott.

Nu är tidningarna slut och jag har städat lite. Och det är fortfarande 5 timmar kvar tills Olle kommer hem... Tur att Harry Potter finns! Och djungelvrål...


Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar