lördag 28 april 2012

Friday, I'm in love!

Superhärlig fredag igår! Avklarade jobbpasset med tre intervjuer på Knauf rätt snabbt, med Lina bredvid som underhållning och sen åkte jag hem och frossade i jordgubbar med mjölk till lunch. Mums! Riktiga sommarkänslor. Sen ansträngde jag mig lite (sminkade mig) och gav mig av mot stan. Gick och poppade hela vägen med hög musik i lurarna, kan ha dansat lite vid något rödljus kanske...

Spenderade alldeles för lång tid på tygaffären som vanligt, och sen gick jag i affärer medan jag väntade på att Olle skulle sluta. Spenderade lite tid i deras reception bland annat. Receptionisten skällde på Olle när han kom ut för att jag fått vänta, fast det var jag som var tidig. Skön tjej!

Sen gick vi lite till på stan tillsammans, och blev jättebesvikna då vi insåg att vi inte kunde käka Gregg's enpundsmackor till middag (jag ÄLSKAR cheesepickles!). Så då bjöd Olle mig på middag på Pinto (ett snabbmatsställe som liknar Subway fast med nachos, burritos och margaritas!).


GOTT!

Efter den mysmiddagen blev det bio: Marvel's Avengers Assemble. Den var precis lika bra som man väntat sig! Packad med action! Och jag fick lite Karamellkungen också! Men Karamellkungen här är värdelöst jämfört med i Sverige... Trashtalkade det stackars godismärket med Spunken via sms när vi väntade på den halvtimmeslånga reklamen. Eller förlåt, Söderkatten!

Nu ska jag snart upp och jobba, men innan dess ska vi kolla lite på marknaden, och sen ska jag skicka Pocahontas till en frisör, äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar