lördag 7 april 2012

Glad Påsk!

Härlig påskhelg så här långt, vi tog en redig sovmorgon idag och sen blev det äggröra med hembakt bröd till frukost.

Ganska mysigt igår också, jag fick ju inte vara med på vår klassiska äggletning hemma i Sverige, men jag fick prata med familjen ändå, och det känns alltid så bra! Jag saknar min familj, när jag blir Doktor Elg ska jag köpa ett stort hus och flyga dit allihopa!

Olle och jag hade filmkväll igår, såg först jätteskämmiga filmen A Few Best Men och sen gråtfilmen We Bought a Zoo med Olles idol Matt Damon. Massa påskgodis blev det också, men vi har fortfarande kvar en del (fastnade på både Poundland och Homebuy på vägen hem från stan igår)...


Enda fyllningsbara påskäggen vi hittade, plastägg på Homebuy.


Hittade även den här krabaten på Homebuy, jag trodde det var en Teletubby, men jag hade uppenbarligen fel...

I kväll ska Olle visst ta ut mig på restaurang, vi ska till Jamie Oliver's italienska hak nere på George Square. Igår blev det dock hemlagat, kalkonkebab med pitabröd, inte helt lätt att äta men smaskigt värre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar