tisdag 3 april 2012

Helgen kom visst tidigt...

... eller i alla fall snön som skulle komma till helgen. Har varit storm här idag, riktigt kallt och snön har yrt ordentligt i vinden. Inte kul efter all sol vi blivit bortskämda med de senaste veckorna.

Jag tröstade mig med ett tidigt påskägg, efter att ha jobbat, pluggat och övervakat ugnsfixaren hela dagen.



Smarrig panda var det!

Sen blev det middag, och efter det lekte Olle och jag gammalt gift par verkar det som: jag strök en herrans massa skjortor, tvättade och tog undan efter maten medan Olle kollade Barca - Milan på datorn. Tur jag hann klart med allt innan första halvlek var över, då fick jag också se Messi! Under andra halvlek tittade jag mest in i filten dock, och vilade lite medan Olle fortsatte kolla.


Middag in the making.



Lammfärsjärpar med quinoa och honungsyoghurt med mynta. 

I morgon blir det mer jobb och plugg, förhoppningsvis i bättre väder! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar