måndag 9 april 2012

Ah, ledighet!

Olle har ledigt från jobbet idag, och jag pluggade så mycket igår att jag känner att jag har råd att ta ledigt idag. Vi spenderade nästan hela dagen inne igår på grund av det taskiga vädret, men idag är det mycket bättre. Sol, inte så mycket vind, varmt och bara småskurar ibland.

Vi tog sovmorgon, och sen tvingade jag med min nyblivna partyman till gymmet. Jag hade jättekul, han gillade det inte direkt... Men han blev på bra humör igen när vi gled igenom Kelvingrove Park på hemvägen och matade både ekorrar och ankar med hembakt bröd. De var nog rätt nöjda också!



Olles bästa vänner.


De smaskade och åt, härligt att se sin bakning uppskattas!


Nu ska vi fylla på batterierna, och i kväll blir det Mirror Mirror på bio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar