måndag 14 oktober 2013

Tom

Just i kväll känner jag mig väldigt tom. Jag var nervös hela morgonen inför min intervju och efteråt kändes det bara jobbigt. Jag vet inte hur det gick, men Rob Davies kom ihåg att jag producerat en fin SDS-PAGE gel i fredagens labb i alla fall, så det var ju bra. 


Intervju-redo!


Igår hade jag en desto bättre dag, solen sken och jag spenderade dagen med mina vänner. Marios kom på besök på kvällen och Chloe kom tillbaka från sina föräldrar. Senare dök även Olga och hennes pojkvän Davide upp och hjälpte till med diverse överblivna efterrätter, och vi hade en riktigt mysig återträff!


Jag fixade mer godsaker till kvällen medan Olle pluggade.

Eller ja, han pluggade lite grann i alla fall!







Jag for ner på stan under dagen också, och köpte en t-shirt
åt Olle.


Jag tyckte det var en riktigt cool förpackning OCH t-shirt.

Jag städade lägenheten innan besöket kom också, och
Kristians rum blev vårt vardagsrum igen.





När städningen var klar åkte kakorna fram.




Efter att vi ätit kakor ville Marios leka
med nya paddan!


Marios lekte med mina nya kissekatt-glajjor.

Och sedan Chloe.

Och så Olle!

Marios var nöjd med kakorna.


Marios testade inte bara mina glajjor, utan Olles också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar