torsdag 24 oktober 2013

Halvdag

Idag trodde jag att jag skulle sitta i ett labb i sju timmar och må dåligt, men det blev bara en halvdag. Vi gjorde ingenting praktiskt, vi studerade bara olika presentationer av olika parasiter och kollade på olika prover under mikroskop. Jag var klar halv tre och behöver inte komma in i morgon heller. Perfekt! 

Det har varit riktigt soligt i Glasgow idag, bara en liten skur över lunch. Olle och jag spenderade eftermiddagen i friska luften i Victoria Park bland alla vackra färger! 





Ute och vandrar i vår lilla "skog".

Jag vet inte hur Olle fotar egentligen, jag ser alltid så
konstig ut...






Jag hittade vackra färger i mitt badkar nyss också, jag testade en ny badbomb när jag försökte bli frisk i ett hett bad (lyckades inte). Nu försöker jag kurera mig med te istället, Olle äter middag här bredvid mig, men jag har ingen matlust (då vet man att det är något allvarligt fel med mig!). Igår sa jag nej till glass också, måste vara allvarligt! 

Coolaste badbomben! Med små stjärnor som kom ut i badvattnet. 



Jag är kanske lättimpad...

1 kommentar:

  1. Jag gillade också färgerna av din badbomb! Så vi måste vara två som är lättimpade isf ;)
    Kram

    SvaraRadera