måndag 29 maj 2017

Eurovision

Äntligen var det dags för Eurovision! Vi hade en trevlig kväll trots att större delen av våra vanliga gäster inte kunde komma - det blev en intim nordisk-polsk affär med Leon & Ula istället, inte helt fel det heller.


Vi började dagen med en redig brunch, bagels med en ny skinka som fanns i disken: pickle ham.





Olle var orolig att min ansikte höll på att smälta, men det var bara lite ost. Pfew!


Jag veg resten av min dag åt att baka chokladmoussekaka, medan Olle jobbade på våra osöta snacks.


Inhemska gubbers så klart!



Olles hummus serverades med grönsaksstavar, rosmarin-grissini & en morotstzatziki.


Jag var redo för mys - hittade en ny kofta/filt på rea!


Jag stod inte bara för efterrätten utan våra tropiska slushee-drinkar också.



Mmm-hmmm!


Leon och Ula kom med gåvor från Polen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar