fredag 2 augusti 2013

Hungrig & uttråkad

Igår gick dagen alldeles för fort, idag går den alldeles för segt! Jag ligger här hemma och väntar på att Olle ska komma hem så att vi kan göra något! Alla som känner mig vet att jag blir tokig när jag anser att jag inte har något att göra (det finns ju alltid grejer att göra, men kanske inte alltid så roliga grejer). 

Vad pysslade jag med igår då? Jo, bland annat detta. Jag har gjort en egen
liten kakmix (en påse = en kaka) som man tillagar hemma i micron. 



I morgon postas de till nya lyckliga ägare.

Igår hade jag fullt upp i alla fall, jag pysslade nästan hela dagen och jag blev nästan förvånad när Olle kom hem då jag inte alls trodde att klockan hade hunnit bli så mycket... Då var jag så upptagen att jag bara hunnit med att äta lite yoghurt, nu har jag käkat på riktigt till och med (pytt från igår), men jag är fortfarande hungrig! 


I onsdags gjorde jag pastasallad innan matchen, önskar det fanns kvar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar