tisdag 15 juli 2014

Moppekalejs

Trots sen natt i söndags klev jag upp tidigt igår och for i regnet hemifrån för att träffa min finaste lillasyster. Vad hittade vi på för bus då? Jo, vi kände att vi ville utmärka oss ännu lite mera som tajta systrar, så vi gjorde en varsin likadan tatuering! Vi är supernöjda båda två, men jag är nog mest stolt över att jag inte mesade mig speciellt mycket, jag trodde att det skulle bli mycket värre än vad det var!

Visst blev de fina?
Vi firade med att köpa lunch på Sibylla och käka i bilen!

Efter att vi hämtat Emmas söta livskamrat for vi sedan hemåt för att fira (inte Kronprinsessan!) vår systerson Hampus som fyllde moppe igår! Det var ett härligt kalas med en mycket nöjd och glad grabb och som vanligt en tokig familj och mycket gott fika!

Claudia skulle också med på kalas.

Ett knä kommer lastat med paket från moster & Olle.




Den självlysande tejpen var uppskattad. Viktigt att synas om man är ute och kör moppe!


Willy Wonka-godis!


Biokortet (eller dejtpaketet som Olle kallade det) blev också väl mottaget.

Så kom det mest uppskattade paketet.

En av de coolaste hjälmarna jag sett i alla fall!



Nöjd och nybliven 15-åring!

Efter presentöppningen blev det fika...

...och efter kalaset mumsade Eva, jag och pappa på tonfisk hemma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar