tisdag 1 juli 2014

Dundee bjuder på solsken

Idag har det bjudits på solsken här i Dundee, och jag hann njuta under lunchen, först med mums på gräsmattan med en podcast i öronen och sedan en sväng under en promenad på stan. 

Morötter och hummus till lunch, mmm-mmm!





Solig mango-smoothie på stan. 

Eftersom jag väntade på en sen reaktion kom jag inte ifrån labbet förrän vid åtta idag, men det gjorde inte så mycket, jag kollade på fotboll med Susan och Seb på kontoret och vid 5 bjöd Seb mig på glass och vi satt i solen med Anna och Anders och njöt innan Anna och Anders var tvungna att gå tillbaka till bibblan för att skriva på sina avhandlingar.


Spänd väntan i labbet. Eller? 

På väg hem förbi den nya byggnaden som folk började flytta in i idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar