torsdag 17 april 2014

Ökad effektivitet

Att vara hemma i Sverige med lite sämre Internet-anslutning än vanligt och med varma gosiga hundar som stöd har verkligen gjort susen för mina studier, jag har råpluggat idag och har inte alls mycket kvar nu! Mina ögon är dock inte lika glada, allt skärmstirrande med gamla glasögon har en viss effekt, så nu ska jag gå och lägga mig med lite huvudvärk och hoppas att det har gått över i morgon bitti när jag vaknar för då är det ledig dag för mig och påskfirande med stora familjen! Det ser vi fram emot, men vi saknar Olle så klart...

Det har inte bara pluggats idag så klart, jag tog mig lite
frisk luft i skogen också!


Ceazar solade medan jag slavade inne.


Tur man får äta god mat och fylla på med energi när man är slut! Idag blev
det inkokt lax med nypotatis, primör-morötter och sparris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar